SK CZ HU HR EN

Reklamace

Před převzetím a zaplacením zásilky od doručovatelské společnosti vám doporučujeme na místě zkontrolovat, zda zásilka není poškozena. V případě rozsáhlého poškození (roztržený obal, deformace a jiné rozsáhlé poškození) doporučujeme zásilku nepřevzít.

Na každý produkt v našem obchodě se vztahuje 2letá záruka, včetně produktů zakoupených během akce.

K podání reklamace budete potřebovat:

  • Číslo objednávky, pokud byl produkt zakoupen v internetovém obchodě. Naleznete jej v Zákaznickém účtu v záložce „Moje objednávky“ nebo v e-mailu potvrzujícím objednávku.
  • Číslo faktury/daňového dokladu, naleznete jej přímo na faktuře v e-mailu o potvrzení Vaší objednávky.
  • Číslo bankovního účtu ve formátu IBAN, který se skládá z 24 alfanumerických znaků, ve správném formátu CZ11 1111 1111 1111 1111 1111.
  • Jednu fotku celého produktu a maximálně 2 fotky poškození produktu.
  • Ujistěte se, že fotografie jsou jasné a zobrazují všechny produkty a poškození.
  • O způsobu vyřízení reklamace vás budeme informovat e-mailem do 5 dnů od přijetí.

Chcete-li podat reklamaci, vyplňte reklamační formulář.

Reklamační formulář ke stažení naleznete zde

Ujistěte se, že údaje ve formuláři jsou správné. Formulář vyfoťte a spolu s fotkami produktu nám ho pošlete na e-mailovou adresu: eshop@japitex.sk
To nám umožní rychleji ověřit vaši žádost.

V případě, že nebude možné reklamaci vyřešit na základě Vámi zaslaných fotografií, budeme Vás e-mailem informovat o potřebě zaslání reklamovaného zboží na adresu:

Japitex sro,
Povstalecká 61,
97409 Banská Bystrica.

Vaše reklamace se bude považovat za přijatou dnem odeslání podkladů emailem a od tohoto data plyne i 30denní reklamační lhůta pro vyřízení reklamace.

Zboží zasílejte buď formou balíku, nebo doporučeně jako dopis. Při zaslání zboží dobírkou nebude tato zásilka přijata.

Reklamované zboží musí být dodáno čisté a mechanicky nepoškozené.
Náklady na přepravu reklamovaného zboží směrem od kupujícího k prodávajícímu hradí kupující.
Vyřízením oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.
Pokud byla reklamace v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, pak záruční doba začne běžet znovu od data vyřízení reklamace.

Přihlaste se do newsletteru a získejte slevu 125 Kč

Nikdy nezmeškejte nabídku. Přihlaste se do newsletteru a získejte slevu 125 Kč, která platí na první nákup v hodnotě 1275 Kč

×